E KİTAP YAZARAK PARA KAZANMA TEKNİKLERİ

E kitap yazmak bu kılavuz ile çok kolay olacak...

E kitap kazançları ürünü sizlerin e kitap yaratım sürecinizi kolaylaştırmak, yazmadan önce ve yazdıktan sonra ihtiyaç duyacaklarınızı komple kapsayan bir kılavuz kitaptır. Ürünü yaratmak kadar insanlara satabilmekte istiyorsanız mutlaka okumalısınız.

 Kitap 7 ana başlıktan oluşmaktadır.

1) E Kitap konusu seçmek

Bu konuda sizleri daha başlamadan avantajlı konuma geçirecek bilgiler, yardımcı uygulamalar bulunmaktadır. Konu seçmek hemen her yeni başlayanın korkulu rüyası olabilmekte. Bu süreci sizler için mümkün olduğunca belirgin ve basit uygulanabilir bir hale getirmeye çalıştım.

2) E Kitabı Yazmak

E Kitabı yazma safhasında karşılaşabileceğiniz problemlere ışık tutacak konulara değinilmiş, hangi program ile yazılır, yazım aşamasında yapılmaması gerekenler konularına farklı açılardan değinilmiştir.

3) E Kitabın Telif Haklarının Alınması

E Kitabınızı nasıl koruma altına alabileceğiniz konusunda yapılması gerekenler adım adım resimli anlatımlarla mevcuttur.

4) E Kitabın Lisanslanma İşlemi ve Önemi

E kitabınızı yaratıp satışa sunduktan sonra lisans ile satışlarınızı gerçekleştirmek bir ayrıcalıktır. Bunu nasıl yapabileceğiniz ve konu hakkında  e kitabın bonus hakkından nasıl faydalanabileceğiniz detaylı bir şekilde anlatılmıştır.

5) E Kitabın İnternet Tanıtım Sayfası Hazırlığı

Ne kadar harika bir ürün yaratırsanız yaratın ürün satın alınmadan içeriği görülmeyeceğinden en fazla dikkat edilmesi gereken konu budur diyebilirim. Çünkü yaptığınız tüm işin vitrini olacak olan web tasarımınız ayrıca Google ve diğer arama motorlarında da ilk sayfalarda yer almalıdır. Google a e kitap yazmak yazıp arama yaptığınızda ilk sırada benim web sayfamın çıkması bir şans ya da tesadüf değildir. Bu konuda bildiklerimi sizlerle açıkça paylaştığım bölümdür.

6) E Kitabın Tanıtım ve Pazarlama Yöntemleri

Web sayfası tamamlandıktan sonra e kitabınızı mümkün olduğunca fazla duyurmaya ve tanıtmaya ihtiyaç duyacaksınız. Birey olarak tek başına yapacaklarınız sınırlıdır. Ancak sizin için hazırladığım yöntemler ile milyonlara e kitabınızı tanıtma şansınız olacak.

7) Kariyer

Bundan sonra bu işten alınan haz gelen satışlarla artacaktır. Ve yeni bir şeyler yaratmaya arzu ve inancınız artacak konu hakkında bilgi sahibi oldukça internet üzerinde iş sahibi olmak belkide artık yeni kariyeriniz olacak. E kitap son bölümünde de bu konudan bahsedilmektedir.
Komple bir set olmasına rağmen elbette birçok kullanıcının farklı ihtiyaçları da olmaktadır.
Satın alınan ürün ile başlayan dostluğumuz siz kendi ürününüzden gerçek para kazanıncaya dek devam edecek,
E kitabını kendi yazmış, web sitesini kendi tasarlamış, tanıtım ve pazarlama işlerini kendisi yapan tecrübeli yeni yol arkadaşınızdan takıldığınız her noktada elden geldiğince yardım almaya devam edeceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder